wtorek, 26 lipca 2011

Recenzja Pomadki Excellent

Hej udało mi się parę dni temu zdobyć Pomadkę firmy EXCELLENT do testowania.
I dzisiaj przedstawiam wam moją krótką opinię na temat tej pomadki.

Moje pierwsze wrażenie po otwarciu koperty na temat wyglądu pomadki:
Opakowanie prezentuje się bardzo ładnie, elegancko.Byłam tylko trochę na początku zaskoczona, kolorem pomadki, gdyż była zielona :) A ponieważ nigdy wcześniej nie miałam takiej pomadki więc zastanawiałam się czy będzie malować na taki właśnie kolor.Z ciekawością ją otworzyłam i poczułam bardzo przyjemny zapach. Po użyciu jednak okazało się , że pomadka maluje na bardzo ładny kolor różowy.Czyli taki jaki bardzo lubię i mi się podoba.Pomadka bardzo wydajna.Można nakładać niewielką ilość.Ze względu na intensywność koloru, którą nabiera w kontakcie ze skórą. Do tego bardzo trwała i długo się utrzymuję. Nazwałabym ją "czarodziejską pomadką" ze względu na to, że maluje na inny kolor , niż wygląda. I ze względu na to, ze jej kolor nabiera intensywności. Zmienia się w kontakcie ze skórą i pod wpływem  jej ciepła. Na pewno będzie mi często towarzyszyć na ustach i w torebce :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz